.

Här kommer en sak för alla Erikälskare.




Vad handlar en schlagerstjärna mest? Lägger de alla pengarna på hårsprej? Och vad äter de egentligen? På stan har frågat några schlagerkandidater om deras konsumtionsvanor.

Bästa mikromaten: Grandiosa pizza, Tex mex.

Fyra bugg eller en coca-cola: Coca-cola.

Bästa glamprodukt: ???

Bästa drink: Rom & cola.

Bästa brunchen: Hotel Morningtons helgbrunch... Med våfflor och grejer.

Bästa kaffet: Gevalia.

Min pinsammaste modemiss: Aldrig hänt.

Här bjuder jag mamma på middag: Hemma.

Här bjuder jag pappa på middag: Hemma.

Senaste Stockholmsupptäckt: En grym löprunda i Äppelviken.

Senaste teaterföreställning: Kommer inte ens ihåg.

En bra gå bort-present: Långkalsonger.

Favoritlyxartikel: Playstation 3.

Läser just nu: "Snabba cash" av Jens Lapidus.

Läser helst: Romaner.

Favoritråvara: Oxfilé.

Favoritskor: Ett par kängor vars märke jag inte kommer ihåg.

Favoritmärke: Diesel.

Favoritfärg: Grön.

Klädkonto per månad: Ingen aning... Inte så mycket.

Motionerar: Längesen, men lovar att komma igång snart.

Mest överskattade affär: NK.

Sämsta köp: Aftonbladet och Expressen.

Det dyraste jag har köpt: Bil.

Favoritprodukt på Systemet: Laphroig.

Favoritprodukt på Apoteket: Omeprazol.

Bästa fyllekäket: Kebab på Chaplin i Uddevalla.

Lyssnar på: Lady Gaga.

Senast gnolade: Molly Sandén, "Så vill stjärnorna".

Senaste fyndet: Micke Rickfors, "Guldkorn".

I dvd:n/datorn: Terminator 2.

Användbar pryl: Macbook.

Mode jag aldrig vill se igen: Tv 4-sportenfrisyren.

Värsta huvudbonaden: Hår, en dålig hårdag.

Bästa huvudbonaden: Cylinderhatt.

Favoritaccessoar: Lambrettaklocka.

Bästa transportmedel: Bensin 98 oktan.

Återvinner: Kärlek.

Så får jag tiden att gå mellan repetitionerna: Dricka kopiösa mängder kaffe, och flirta med andra artisters danstjejer.

E de det här du kallar kärlek: Vad svarar man på det?


källa: http://www.pastan.nu/shopping/hej-konsument-erik-segerstedt-i-emd-1.819268


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0